fot.zaamotana

fot.zaamotana

piątek, 20 marca 2015

'Bolesny moment'

Siemanko ! :D
Dawno mnie tu nie było , chyba z braku czasu . Wybaczcie, postaram się to naprawić i zmobilizować się do pisania , które  pochłania mnóstwo czasu, którego mam ostatnio bardzo mało . Ale postaram się to zmienić.
Dziś widziałam piękne zaćmienie słońca, które gdy na nie spojrzałam mocno , ostrym płomienie raziło mnie w oczy . Nie mogłam długo na nie patrzeć. Moje oczy były na to za słabe.
I tak sobie pomyślałam ,że  tym słońcem jest trochę jak z naszym życiem.
Są dni, że nie mamy już siły. Są takie momenty ,że nie możemy ( tak jak w przypadku słońca ) długo na coś patrzeć i w tym tkwić. Są takie dni , owszem. Dni kiedy potrzebna jest na noc, aby to wszystko sobie przemyśleć , poukładać, aby to wszystko mogło się ułożyć.
Ale zawsze jest gdzieś ta pozytywna myśl ,że to to piękne zaćmienie słońca pojawi się znowu i będzie tak samo piękne. Może ono pojawi się znowu szybciej niż myślimy , a nie za dziesięć lat , tak jak mówią ludzie, naukowcy , którzy nad tym wszystkim czuwają. Dzięki takim myślą, wierze i nadziei potrafimy normalnie funkcjonować, wstać rano i zająć się tą codziennością. Są jeszcze przecież obok nas ludzie, którzy wierzą w nas, w nasze życie.

Więc może to piękne słoneczko ( piękne, dobre i szczęśliwe życie )  pojawi się szybciej niż nam się wydaje , niż wszyscy zapowiadają ?
Wierzysz w to ? Bo ja tak. Przecież jest tyle wspomnień, chwil, ludzi , dni , którzy dają nam siłę.
Mimo tego wszystkiego złego , jest jeszcze przecież dobro , miłość , która mimo wszystko ten cały świat, to bagno trzyma. I to jest najważniejsze.
Dlatego nie poddawaj się jak coś idzie źle, przecież to słońce jeszcze się pojawi potrzebna jest tylko wiara w to. Musisz uwierzyć. Bo wierz mi , Bóg ma dla Ciebie lepszy plan niż ty sam. To co czasami wydaje się nie do naprawienie , wydaję się beznadzieje wcale może takie nie być i może spotkać Cię coś lepszego niż to co masz, czy miałeś teraz . A jeśli Twoim zdaniem masz wszystko to ciesz się z tego i spraw by trwało zawsze bez względu na problemy , które napotykasz po drodze.
Bo przecież zawsze jest ktoś kto nad Tobą czuwa i nie pozwoli Ci przestać wierzyć.

A więc głowa do góry i wierz ,że to zaćmienie słońca , które dziś widziałeś/ widziałaś się pojawi ! Bo każdy ma szanse na to ,żeby zobaczyć piękno , nie raz , nie dwa, ale milion razy.

2 komentarze:

  1. Mądre słowa ;) Po ciężkim dniu humor poprawiony ;)

    OdpowiedzUsuń